Moa here!! <3

Moa här som gästbloggar :D
Idag har vi haft en helt vanlig fredag i skolan.. men jag & malin kunde inte vara me på idrotten :(
Malin hade kökskänts (hon har haft det hela vecken med Carro) och jag har krupphosta :(
jaja, när jag slutat hämtade jag syrran (eller hon kom upp till mig..) aja, vi tog bussen hem och åt Billy´s pannkakor med choklad, kan rekomendera det ;) fast inte som lunch, mer mellis, det e på pannkakor i ett paket..nice nice :D

 

mm, imorgon har jag tidig innebandy match :( kul med innebandy (äntligen) har inte kunnat spela på hela veckan (pga krupphostan!) men det e jobbigt med tidig match!! aja, men sen på kvällen får vi gäster och ska äta:
Förätt: gratinerad hummer
Varmrätt: kräftcannelloni
Efterrätt: vanilj pannacotta

 

as nice  asså:D

haha
men nu ska jag göra nåt annat...
bye bye sötisar <33



(alla bilder från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0