bert...

tja jag har ju inte bloggat på ett par  dar men nu gör jag ju det jag titar på bert på svt play just nu...
Jag ska träna senare och i morgon så är det en sjukt nais dag...
1.sovmorgon
2.det är ju snaet halloween så vi får klä ut oss
3.vi ska titta på filn och vi får godis :D
4.Disko på kvällen!!!
 Nais dag va???
tja´a det tycker jag iallafall <3
här kommer en bild från förra årets disko



inte säker på att kameran kommer med i år men för jag har inga fickor på mina kläder...
men nu ska jag göra nått annat
så bye


Kommentarer
Postat av: Moa

Faan, ser ju helt sjuk ut på den bilden

haha

2010-11-01 @ 09:55:47
URL: http://shoppinginmymyandmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0