ÅLAND!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

Nu är jag hemma i gen jag har ju varit på åland... det var skit kul vi hade bra väder också <3

vi har badat varenda dag och solat och kort harv jag trötnat på just nu så mycket har jag spelat... :)
vi har ätit god mat och MYCKET godis.
Och eftersom vädret var det bästa på länge så var vi till och med nere vid stranden och grillade en dag.
men höjd punkter var ändå när jag gjorde.......

MUNKHOPPET!!!!!!!! :D

Munk   hoppet är när man hoppar från kanten ner i en stor badring utan att fasna.
och med ylvas vattentäta kamera har vi kunat ta masor med bilder :)


jag hoppar  från trean


jag ligger i en badring

alice hopar

fin bild

MUNK HOPPET!!!

och till sist en bild på mig o alice som gör ett hjärta <3<3<3


Kommentarer
Postat av: jkh,

fuuuuuuuuuuul du är !

2010-10-11 @ 17:26:57
Postat av: anonym

Fan vad taskit

2010-10-13 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0