Diskot XD XD XD XD

 Hello i går va jag på skol disko det va så naice.... det va hög musik dans och tävlingar.Men vid hipp hopp,sreet dans tävlingen vann fel perskon Erik skulle vina men nogon Kakob van men i alla fall så var Erik BÄST Tykte i alla fall jag... Men jag blev upp bjuden av Sandro på tryckar tävlingen C: vi kanche inte va bäst men ändå,de va kul men här van rät personer  Marcus o Sonja dom va supper söta :) men Alice och hennes kille dansa också trykare X) och litte andra och här kommer billder XD XD XDja o sandro


Nilla o Viktor (på skoj)

Alice o hennes kille


Ellen o Moa (på skoj)

Ellen o Erik L

 Båda paren :)

Till samans alla mina klasskompisar som e tjejer!!!



tack o hej

Kommentarer
Postat av: Moa

tjena malin!

kul att du lagt ut bilder på discot!

kram Mojja

2009-10-27 @ 13:45:34
Postat av: malin :)

förutom mig

2009-12-30 @ 11:30:58
Postat av: ellinor & moa

Hej Mallan!

Kul att du lagt ut bilder men du hade faktiskt inte tillstånd av oss!!!

<3

2010-05-24 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0