truppis=kul XD

hello... jag vet att jag inte har bloggat på et tag...men så här är det i veckan har jag haft elevens val vecka så jag har haft truppgymnastoik hela veckan...det har varikt super kul.I månddags hadde vi genomgång och träning på lång matta så alltså hjula och kullebytor.Och i tisdags hadde vi studie besök på GIH=gymnastik och idrots högskolan...Där kollade vi när dom tränadde för att bli idrots lärare dom gorde volter på trampet och sen tittade vi på några som tränade räck också.I onstags hadde vi trampet och då gorde vi ljus hopp,krys hopp, gruperat,pikerat,kullerbytta och fri volt.I torsdags så var det plint som gälde vi tränade mellan hopp sid hopp och överslag.sen tränade vi på vårat pogram några gånger.Och i går var det final träna lite på morgonen sen gen rep och sist och störst hela pogramet för mellanstadiet...


Kommentarer
Postat av: alice<33

ta ny header det e inte halloween längre

2009-11-10 @ 20:25:23
URL: http://buuuusig.blogg.se/
Postat av: alice

bra att du har nu bytt xD

2009-11-16 @ 19:59:14
URL: http://buuuusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0