skolavslutning i tistas

Hejhej jag har de 2 senaste dagarna glömt att blogga men nu gör jag det. iallafall i tistas så var det skolavslutning det var ganska kalt att stå utte på skolgården i regnet men sånt är livet. Sen gick vi iallafall upp i klassrumet då skulle jag och Erik.L spella trombon men vi spellade fel.Sen efter att alla som ville hadde uppträt och när vi fått en liten present som var en väldikt fin sten så var det dags för tårt kallas.Jag tror att jag åt 4 bitar tårta och drukit 2 glas saft så gick jag hem.

Kommentarer
Postat av: alice

fin blogg saknar dig as mycket men vi ses ju imorgon hoss mig . kolla gärna in min blogg tack. ha det mega bra ses snart från den bästa alice <3

2009-06-12 @ 16:16:15
URL: http://alicehedenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0