Packar...

Hejsan bloggen eller ska jag kanske säga hejdå??
A just nu håller jag nämligen på att packar för jag och min familj ska nämligen åka till min farmor och farfars landställe i ludvika över helgen och sedan åker dom hem och jag ska vara där själv tills nästa helg :) Det ska bli kul och spännande för jag har aldrig varit där utan ylva förut men det ska nog gå bra ändå:) Jag ska vindsurfa, bada, ta fina naturbilder, leka med farmor och farfar, åka båt, käka massa kakor och massa annat kul :D
Avundsjuk?! haha skyll er själva!
Men detta innebär ju också att jag inte kommer att kuna blogga på en vecka så vi ses när jag kommer hem, önska mig en trevlig resa:D Och juste glad midsommar allihopa :)

Misdommarstång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0