hemma igen!!! XD

Hej hej nu är jag hemma igen jag har haft bdet super kul hos farmor och farfar.Jag har solat,badat,vindsurfat,fiskat,spelat pingis och åkt linbana och mycket mer. men nu är jag hema igen . och ska nu beräta allt. det regnade på vägen dit så det var inte så kul men när vi stanade vid godis stoppet så blev alt bra igen. när vi kom fram.åt vi mat och gick o la oss. dagen där på har jag glömt .men på midsommar afton bygde jag och några till en midsommar stång men när vi skulle dansa så var det supper kladigt. men det var roligt när mina lekar satte i gång vi lekte finsk julafton,då ramlade farfar. XD sen orkade vi inte mer utan åt mat mmmm midsommar mat .nästa dag skulle mamma pappa och  ylva åka hem men då blev jag super ledsen och började gråta.men det var kul sen.på måndagen så var det fint väder igen och jag badadesuper mycket och jag blev solbränd.sama sak på tisdagen men då var vi och handlade och då fick jag en liten gose igelkot som jag döpte till pysling.det var unge fär vad som hände hela veckan. och sedan kom pappa och han och jag åkte båt med den nya motorn och sedan åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0