Resan

På den här resan har jag varigt i tre länder i frankrike,italien och monako.i frankrike var jag och hälsade på mina kusiner som bor där vi badade mest ihavet men ochså i deras pol.En dag var vi barn vakt och då åkte vi till stranden men vi gorde också utflykter med dom.sen åkte vi till val d´iser och åkte skidor den ena dan men den andra blåste det för mycket på toppen så då väntade vi tills på efter midaken och då åkte vi kabin banan up och sen gick vi ner.  -_-  Dagen efter hadde jag tränings värk.sen åkte vi till italien vi badade en hel del där med men det gorde inget.och en dag åkte vi till monako och där såg vi en massa lyx båtar som var lika stora som färjor. och sen såg vi på ett slot där kungen av monako bode.sen åkte vi och badade.en dag var vi ochså på något ställe och såg några hus oc nogot som jag tyckte liknade ruiner.och med sol och bad så var et till slut dags att åka hemmen på vägen så stanade vi och badade lite ned släkten men sen åkte vi tuvär hem.


Kommentarer
Postat av: andrea

vad kul ni verkar ha haft ! och vad brun du hade blivit malin ;D <3

2009-07-17 @ 10:38:46
URL: http://andreaochlinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0